Komentari On/Off



Pjesan o kvadru

Da kvadar,
k v a d a r,
to je bez svake šale
KVADAR.


Na balkonu se sunčam

Na balkonu se 
Sunčam.

Pričvršćen za kuću moje bake,
Betonski, balkonski, balkanski,
Balkon.

Čela leti uokolo,
Pa sleti, (đava ju odnija)
Na čelo.

A cedevita je žuta, 
U staklenoj čaši,
Bez slamčice,
I prije svega
Mlaka.

"Nemoj sinko, izgorićeš!"

Na balkonu se
Sunčam.


(Imotski, 2012.)




Postovi:

Otvoren prozor, glazba i tipkovnica recept su za trenutak osvrtanja.
Kao
Andreas
Nešto se izgleda pamti
Svjetionik
Balkon
srijeda, 25.06.2014.

srijeda, 25.06.2014.

Nazvao me sat vremena prije, rekao da ima karte i da požurim. Nije bilo blijedo crnih štrampli s rupicama koje sam tražila i to mi nikako nije bilo po volji.
Izlazeći iz auta u crno-bijeloj suknji i bezbojnim štramplama, pomislila sam: Transformeri, zbilja?

Pero je ležao izvaljen u crvenom kauču u predvorju. Kad sam došla bacila sam se kraj njega prije no što me ugledao.

Heeeeeeeeej, evo me.

Brzo, počinje!


Kupili smo kokice i kolu. Dali su nam naočale. Sjeli smo dosta blizu pa je ekran bio grandiozan. Pero ima fascinantnu bradu. I lice, svakako. Plav je. Strši, on kao takav, i njegova bradica, također. Svjestan je, kaže, da liči na onog lika iz Scooby-dooa.

Pero i ja jeli smo kokice i gledali.

Oni, kao, mogu biti ili auti ili se transformirati u robote vanzemaljce. Bilo je dobrih i zločestih. Neki zločesti postali su dobri. Sve je više manje eksplodiralo, a radnja se u jednom trenutku preselila u Kinu pa je od tada letjelo i voće i povrće sa štandova.

Pero i ja doticali smo se ramenima. Ja sam očajnički željela ispružiti noge na naslon sjedala ispred sebe, ali sam procijenila da to iz nekog razloga nije prikladno.

Sva je sreća bila u tome što sam na vrijeme shvatila da je bolje da jednostavno ustanem i odem do WCa umjesto da čekam kraj filma. Na povratku mi je Pero objasnio da je sad onaj s naočalama ipak odlučio pomoći jer ga, naime, izjeda grižnja savjesti.

Kad je završilo, ošamućeni smo izašli van, a Pero je pomislio kako bi dobra ideja bila spustiti se na skateu niz pomične stepenice. Ja nisam imala ništa protiv jer nisam planirala gledati. Na kraju to ipak nije učinio.

Zrak je bio svjež, a parkiralište skoro prazno.

Odvezla sam ga dio puta prije skretanja prema svom dijelu grada. Bilo mi je žao tamo ga ostaviti, ali je on tvrdio da je sve uredu jer da baš voli kišicu, noć i tramvaje. Ja ih isto volim pa nije bilo razloga ne vjerovati mu. Zahvalio je i zalupio vratima za sobom.

Pero. Pero i ja poznajemo se tek nekoliko tjedana, a već mi je sasvim prirastao srcu. Razmišljala sam o njemu sve do jednog semafora koji se pokvario. Čitavo je vrijeme pokazivao crveno svjetlo. Ljudi su naprosto prolazili kad bi shvatili o čemu se radi. Pa iako sam znala da u tome nema ništa loše, meni je trebalo neko vrijeme da se odvažim.



| print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.